Ramowy rozkład dnia

7:00–8:40 – schodzenie się dzieci; zabawy według inwencji dzieci w kącikach tematycznych, gry dydaktyczne, prace porządkowe, zabawy i ćwiczenia logopedyczne, zabawy integracyjne,

8:40–8:45 – zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania,

 

Śniadania:

8.45 - 9.00 - śniadanie Grupy: „Wiewiórki" (W. Baran, I. Szlachta)      i „Sówki" (E. Szymańska)
9.00 - 9.15 - Grupy: śniadanie „Rybki" (B. Sanowska), „Biedronki" (A. Kurek) 
9.15 - 9.30 - śniadanie Grupy: „Kotki" (A. Suder), „Jeżyki" (E. Ślusarczyk)

 

9:00 –11:30 – zajęcia wychowawczo – dydaktyczne, zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, pobyt na świeżym powietrzu, imprezy okolicznościowe, zajęcia dodatkowe,

11:30–11:40 – zabiegi higieniczne, przygotowanie do obiadu,

Obiady:

11.30 - 12.00 - Grupy: „Wiewiórki" (W. Baran, I. Szlachta) i „Sówki" (E. Szymańska) - od godz. 12.00 do godz. 12.30 te grupy ma pod opieką Pani Angelika Bujas i Pani Kasia Grabowska, od 12.30 Angelika zostaje sama z grupami do 13.00. O 13.00 przychodzi do tej grupy Pani Halinka Grabowska (grupy te są w sali „Sówki")

12.00 - 12.30 - Grupy: „Rybki" (B. Sanowska), „Biedronki" (A. Kurek)- te grupy są przekazane Pani Dominice Bujas, która schodzi z nimi na obiad z dwoma Paniami: Halinką Grabowską i Krysią Matogą. Halinka Grabowska opuszcza tą grupę o 13.00, odprowadzając dzieci z grupy Pani Anny Kurek do grupy Pani Anny Smyczek i Pani Basi Suder na leżakowanie, następnie idzie do Pani Angeliki Bujas.

12.30 - 13.00 - Grapy: „Kotki" (A. Suder), „Jeżyki" (E. Ślusarczyk) - grupy te są pod opieką Pani Anny Smyczek i Pani Basi Suder.

 

12:00-13:00 - zabawy dywnowe, kołowe, integrcyjne, twórcze,
13:00–14:30 – odpoczynek poobiedni,
14:30–14:40 – czynności porządkowo – higieniczne, mycie rąk,

 

Podwieczorek:

14.30 - 14.45 - Grupy starszych dzieci (A. Bujas , D. Szefer)
14.45 - 15.00 - Grupy młodsze leżakujące (A. Smyczek, B. Suder)

 

15:00–17:00 – zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, plastyczno – techniczne, tematyczne, prace wyrównawcze, indywidualne, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, pobyt na świeżym powietrzu, prace porządkowe, rozchodzenie się dzieci.